انجام پایان نامه

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

انجام پایان نامه

 

در سه دهه گذشته گسترش کمّی نهادهای آموزشی مقاطع تحصیلات تکمیلی در کشور باعث افزایش تعداد دانشجویان شده است.
اما بالارفتن میزان سرانه دانشجویی نتوانسته است نسبتی منطقی با افزایش استاندارهای آموزشی برقرار کند و در همین راستا هنگامی که دانشجویان در انتهای دوره آموزشی خود با مقوله پایان نامه روبرو می‌شوند بعضا فاقد مهارت‌های لازم برای انجام پایان نامه شان هستند. انجام پایان نامه در تحصیلات تکمیلی به عنوان معیاری تلقی می‌شود که توانمندی دانشجو در مواجهه با مشکلات حرفه ای در آینده کاری را به نمایش می‌گذارد. همین موضوع سبب شده که دانشجو برای کسب مهارت پایان نامه نویسی به موسساتی خارج از دانشگاه مراجعه نماید تا به او در زمینه مشاوره انجام پایان نامه کمک کنند. موضوع سفارش پایان نامه دانشجو در این موسسات بسیار متنوع است و بازه ای از مشاوره موضوع پایان نامه، مشاوره پروپوزال، مشاوره انجام پایان نامه، گردآوری داده ها تا تحلیل آماری و اصلاحات مربوط به کلیات پایان نامه را در بر می‌گیرد.
در بسیاری موارد کمک هایی که دانشجو از یک موسسه در مشاوره انجام پایان نامه دریافت می کند منطبق بر خواسته های او هست. در این حالت دانشجو از دریافت خدمات ارائه شده آن موسسه رضایتمندی کامل دارد اما در مواردی نیز خواسته های دانشجو با خدماتی که موسسه ارائه داده است در یک راستا نمی‌باشند که در این حالت دانشجو می‌بایست تعریف روشن‌تر و تدقیق شده‌ای از خواسته‌های خود به موسسه ارائه دهد تا بتوانند در مسیر تکمیل خواسته های دانشجو به موفقیت بیشتری دست پیدا کنند.
انجام پایان نامه تحصیلات تکمیلی به طور عمده مربوط به دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌شود و تفاوت انجام پایان نامه در این دو مقطع به این موضوع بازمی‌گردد که در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو به بیان مشکلی می‌پردازد که در یکی از ابعاد مرتبط با رشته تحصیلی اش با آن برخورد کرده است، اما راه حلی که در مواجهه با این مشکل در پیش می‌گیرد برآمده از راه حل های در دسترس می‌باشد و کافی است که دانشجو راه حلی که با موضوع پایان نامه او همخوانی بیشتری دارد را انتخاب کرده و به حل کردن مشکل پیش آمده بپردازد.
انجام پایان نامه در مقطع دکتری پیچیدگی بیشتری دارد و عمدتا دانشجو باید با الگو گرفتن از راه حل های موجود، خود نیز راه حل تازه ای پیشنهاد بدهد و پاسخگویی راه حل پیشنهادی اش با مشکل مطرح شده را به آزمون بگذارد. میزان موفقیت دانشجو در به آزمون گذاشتن راه حل پیشنهادی اش می‌تواند نشان دهنده قدرت پایان نامه ارائه شده باشد.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *